NY BLOGG! - GOALJAPAN.BLOGG.SE



Hej igen alla kära läsare!

Ser att många fortfarande tittar in här på min gamla mangablogg, vilket gör mig otroligt glad! Tänkte därför berätta en liten rolig nyhet för er underbara crazymangafreaks!

Jag och mina kompisar som planerar att dra till Japan tillsammans har nu startat en ny blogg! På vår gemansamma blogg; GOALJAPAN.blogg.se kan ni läsa om massa japanrelaterade saker, samt vårt mål att ta oss till Japan! Redan i sommar ska tre utav mina vänner åka dit och efter det så kommer dom tillbaka för sedan dra vidare till Norge tillsammans med mig, där vi ska arbeta ihop pengar till att bo i Japan en längre period. Självklart kommer det även att skrivas en del om manga och anime, vilket jag vet att många av er har längtat efter.

Så till er som är nyfikna att titta in på vår nya blogg;
Klicka HÄR!

MVH Vizoo/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0