Vill du resa till japan? Då ska du kolla in dessa webbsidor!

Hej alla mina underbara trogna läsare!

Gud vad jag har saknat att blogga, men det är ju självklart också roligt att få jobba ihop lite pengar till sparkontot. Det känns lite konstigt att plötsigt få lite ledighet nu när man har jobbat så mycket, men det gör mig ingenting! Nu får jag äntligen chansen att få träffa kära vänner, plugga lite på min japanska, samt mycket mer.... 

Tack för ert tålamod och här kommer mitt första inlägg efter mitt långa uppehåll!

Vill du resa till japan? Då ska du kolla in dessa webbsidor! 

Som ni säkert alla redan vet, planerar jag själv att resa till japan så fort jag har sammlat ihop tillräckligt mycket med pengar. Jag har surftat runt lite på nätet och hittade några bra sidor som jag tänkte kanske även ni kunde vara intresserade utav. 

    

Klicka på bilden eller HÄR för att komma till webbsidan!




Klicka på bilden eller HÄR för att komma till webbsidan!




Klicka på bilden eller HÄR för att komma till webbsidan!





Det var allt från mig så länge!

MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0