Svar på Fråga...

Fråga: ookiku furikabutte fan! om Vizoo Tecknar! - Ny kategori + Mina första verk på bloggen!:
Jag håller med frida! Du är så duktig på händer och skuggor!! (Jag är inte heller bra på det... TT.TT) och dina bilder var jättefina!! :D Men jag har en fråga! Var köpte du dina "mangapennor"? :D

Svar:

Tack så mycket för dina fina ord, blir verkligen jätte glad! :D Mina manga pennor köpte jag i en liten butik som ligger nere vid tunnelbannan i hötorget vid utppgången mot Sergelgatan, men jag tror nog man kan köpa dom pennorna eller liknande i nästan varje bokhandel/papper butik. Det finns även en asiatisk matbutik snett mittemot som jag brukar besöka ibland för skojs skull för dom som även är intresserad av det. (Klicka HÄR för att komma till matbutikens webbsida.)

Pennorna ser ut så här:



Du kan även köpa dom via nätet genom att klicka HÄR! - Kostar 219kr


Tack för din fråga!

MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0