Påminnelse - 1 år!!!




Heej alla glada läsare!!!

För ett tag sedan fyllde bloggen 1 år!!!!
Därför tyckte jag att det kunde vara roligt att det kunde firas åtminstone lite grann eller vad tycker ni?
Jag bad er att rösta eller tipsa mig om vad ni tycker att jag ska göra för att fira och snart har tiden runnit ut då rösterna ska räknas ihop.

Exempel: 

* Vill ni ha en ny kategori på bloggen? (I så fall vilken & varför)

* Vill ni att jag ska annordna en ny tävling på bloggen med pris?

* Vill att jag ska visa upp mina egna manga teckningar på bloggen?

m.m.

Jag ser fram emot era förslag!
("Slussen" Stänger Tisdag den 20:e September, då jag ska räkna ihop rösterna.)

Just nu leder förslaget att jag ska visa egna verk på sidan.
Var med och påverka ni som inte redan har gjort det.
RÖSTA!

MVH Vizoo 


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tävling låter braa! :D

2011-09-16 @ 15:10:22
URL: http://dessiek.blogg.se/
Postat av: Nike

Skulle gärna villa se mer grejer du gjort. ^^

2011-09-16 @ 16:11:01
URL: http://www.Kawaii-gullig.blogspot.com
Postat av: Lisa

SV; Tack!! Blir så jätteglad!! Förresten min bror är oxå Animefreak.. xD Gillar dom söta små figurer med stora huvuden och små kroppar. Har massa sånna! Men bor du i Stockholm?

2011-09-16 @ 20:34:57
URL: http://justanotherasiangirl.blogg.se/
Postat av: Elin

en tävling eller visa saker du har gjort skulle vara jätteroligt! ^^

2011-09-17 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0