AMV - Amplified

Heeej alla glada läsare!

Det var ett tag sen jag visade upp en anime video här på bloggen så här kommer en ny som alla kan njuta av att se!
Vill bara påminna om att det INTE är jag som har gjort den här videon, vill ju inte sno åt mig äran ifrån personen som har lagt ner allt arbete att få ihop den här gryma videon. Jag delar bara med den här på bloggen eftersom jag tycker att den verkligen förtjänas att visas upp.
Personen som HAR gjort den heter, eller kallar sig åtminstone för dinaimajestic på youtube. Och klippte ihop denna AMV till sin pojkvän Alex som fyllde 20 år.  

Hur som helst, här kommer videon!
   





Sång:

The Walk By Imogen Heap


Anime:

Bleach, Paprika, The Disappearance of Haruhi Suzumya, Ergo Proxy, Tales of movies,True Tears, Garei Zero,Clannad, Rosario + Vampire, 5 centimetres for second, To haru kagaku no railgun, Eureka 7, High school of the dead, Bakemonogatari


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0