"37 Degrees Kiss" Manga Recension Nr.74



Titel: 37 Degrees Kiss
Författare & Artist: Fujiwara Yoshiko
Kapitel: 5 Stycken ONE-SHOTS
Kategori: Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor

Handling: 

* ONE-SHOT Nr 1: Naoki är en cool kille som kan få många tjejer på fall, men när han möter en söt tjej vid namn Fumika förändras allting. Hans hjärta börjar slå för henne...

* ONE-SHOT Nr 2: Haru älskar Maki, men hon är kär i hans bästa vän. När hon ber honom att ge vidare sitt kärleksbrev till Tanishige bestämmer han sig istället för att bjuda ut henne själv. Två år senare börjar deras förhållande att braka samman och Haru börjar tröttna på att inte veta vem Maki egentligen älskar...

* ONE-SHOT Nr 3: Kawahara Futabas första kärlek är hennes lärare, men han vill inte ens ta emot hennes kärleksbrev för att hon är ett barn. Därför önskar hon att åtminstone för en dag ska få bli vuxen. Hennes önskan går i uppfyllelse, men kommer hennes kärlek att göra det samma???   

* ONE-SHOT Nr 4: Mimis nya granne är en lite yngre, men också super snygg kille. Han verkar vara en bråkstake och många har dåliga fördomar om honom, men Mimi kan inte låta bli att dras till honom... 

* ONE-SHOT Nr 5: Yuuya vill att hans flickvän ska bära ringen han gav henne, men hon har hittills inte gjort det...Varför?


Min Recesion:

Vid det här laget har ni säkert märkt att jag inte är ett jättestort fan av ONE-SHOTS, men ibland händer det att jag läser det i alla fall av någon konstig anledning. Visst kan det vara smidigt eftersom det går snabbt att läsa, men som sagt är det inte riktigt min smak. För er som gillar ONE-SHOTS dock kan jag rekommendera att läsa denna volymsamling för alla handlingarna är intressanta. 

 



Bild: ONE-SHOT Nr 1



Bild: ONE-SHOT Nr 2



Bild: ONE-SHOT Nr 3



Bild: ONE-SHOT Nr 4



Bild: ONE-SHOT Nr 5


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0