Vizoo Tecknar - Kladdmix!

Heej alla läsare!!

Nu kommer lite fler av mina egna verk. Den här gången visar jag upp lite kladdteckningar som jag bland annat har gjort på lektionen eller under en ledig minut när jag haft tråkigt. De flesta är nya, men de finns också dom som är flera år gammla. 
  



Bild 1:

En katt till vänster, en alien till höger och en människa i mitten.



Bild 2:

Ett halvt ansikte och fyra stycken minihuvuden.




Bild 3:

Sura gubben! Enkel, men fortfarande cool.




Bild 4:

Glad tjej!
 (Tyvärr syns håret inte så bra på grund av att skannern inte kunde uppfatta de svaga linjerna.)



Bild 5:

En deprimerad tjej.




Bild 6:

Tre killar.



Bild 7:

Vinden i håret på en gråtande pojke.


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Gillar dina bilder :3

Kram!

2011-10-05 @ 23:04:00
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0