"Cat & Dogs" Manga Recension Nr.77




Titel: Cat & Dogs!
Författare & Artist: Fujii Mitori
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Romantik, Sport, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor

Handling:

Shiba är kär i sin kendo-sempai från gymnasiet, men när han börjar på universitetet får han reda på att hans Sempai inte längre tränar kendo!? Hur kan Shiba övertala honom att börja med kendo igen? Och varför måste den irriterande Akito vara med i klubben istället?

Min Recension: 

Det var ett tag sedan jag läste Yaoi, så när jag hade läst klart den här serien ville jag genast läsa en till. Den här mangan var underhållande, men ibland kunde manuset bli lite B-klassad. Med andra ord, serien var lite förutsigbar. Trots detta tycker jag att serien är värd att läsas och jag tror att de flesta Yaoi-älskare kommer att gilla den.  
   




MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Hm.. storyn lät veeerkligen som en typisk shoujo-cliché. Vore kul att läsa det i yaoi-form! :D

2011-10-18 @ 07:44:14
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0