"Kimi ga Koi ni Oboreru" Manga Recension Nr.80




Titel:  Kimi ga koi ni Oboreru
Författare & Artist: Takanaga Hinako
Kapitel: 16 Kapitel
Kategori: Drama, Romantik, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor

Handling:

Fortsättningen utav manga serien "Kimi ga Koi Ochiru".

Nu får vi följa Tsukasas storebror, Reiichirou ifrån den förra serien. Han hoppas nu få sitt lyckliga slut samtidigt som han tar jobbet som chef över en kimonobutik. Tyvärr välkommnar inte alla hans anställda honom som han hade hoppats på. Jinnai gillar inte att behöva arbeta för någon som är mycket yngre än han själv och detta skapar en stor konflikt.

Min Recension: 

Om jag blev tvungen att välja vilken del utav den här serien som var bäst, skulle jag självklart välja denna del! Spänningen stiger och dramat tar yttligare ett steg framåt. Därför fick den här mangan en extra stjärna mer än den första delen utav serien.


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Höhö, nice! Kanske blir om jag är ute efter en yaoi eller något :D

2011-11-11 @ 21:37:31
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0