"Touch Blue" Manga Recention Nr.61




Titel:
Touch Blue
Författare & Artist: Kujou Aoi
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt betyg: 3 av 5 Stjärnor


Hanling:

Junya har fortfarnade kvar näsduken som han fick av Kyouichi vid deras första möte. När de möts igen har de blivit styvsyskon, men kommer Kyouichi verkligen ihåg Junya efter en sådan lång tid? Tiden går och känslorna växer, vad kommer hända mellan dessa styvsyskon?


Min Recention: 

Jag gillar karaktärerna, men jag tycker inte riktigt att handligen och manusets uppbyggnad håller hela vägen. Hade önskat kunnat fått sett mer istället för att vi ska hoppa frammåt i tiden så snabbt.



MVH Vizoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0