Svar till SB

SB:

tjena ville bara tipsa dig om clannad och clannad after storys vilket inte direkt är inom min favorit gener men måste säga att det är en av dom bästa animes som gjorts genom tiderna vet inte om du har sätt dom för jag hittade nyss din blogg och har börja läsa lite. jag hoppas du tar en titt på den serien för det är ända gången jag har gråtit till en film / anime på flera år
mvh sb


Svar:

Tjena SB, självklart har jag sett clannad! Grät floder när jag såg serien och tycker också den är grym. Dock föredrar jag ett lite mer "Happy Ending" så att jag slipper gråta så mycket, men visst är det ett gott tecken på ett mästerverk när en film påverkar en så pass mycket att man börjar gråta. Har även sett clannad after story, grät till den med som en gris. "The ugly cry" hahaha, Kul att du har börjat läsa bloggen, hoppas du fortsätter med det i framtiden också.





MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag undrar vad din favorit kategori inom manga/ anime är? kan du rekommendera en inom den kategorin som är väldigt bra? kram ^^

2011-05-08 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0