Svar på fråga...

Fråga: om Läser just nu... "Shinobi Life" 

Mk:
Hej.
Jag undrar om du vet när den nya delen kommer komma ut. Jag läser också den här och längtar tills den nya ska komma :D


Svar:


Hej Mk! Jag vet tyvärr inte när nästa kapitel kommer ut, men vanligtvis kommer det oftast ett nytt kapitel antingen en gång i veckan (oftast Torsdagar har jag lärt mig) eller en gång i månaden. Det finns också serier som endast släpper ut vart tredje månad eller ännu längre tid emellan. Låt oss hoppas att så är inte fallet, för jag längtar väldigt otåligt på den här mycket spännande fortsättningen ska komma. 



MVH Vizoo 

Kommentarer
Postat av: Mk

Hej igen.

Tack för ditt svar, vi tjejer får nu hålla tummarna på att den kommer så snabbt så möjligt.

Du och din blogg insprierar mig mycket. Jag skulle vilja ställa en fråga. Jag har alltid gillat manga/anime, Något som jag inte kan ignonera. Det har lett till att jag själv började rita manga när jag var ca 14/15. Men pga skolan då & nu har min ritning minskats, just nu känner jag att jag vill ge upp eftersom jag tycker att jag ritar riktigt dåligt nu... Jag funderade oxå på att göra en egen bok hahah dumt eller hur? Jag vet att jag är en okänd person för dig men jag vill endå höra din åsikt. eftersom vi båda verka gilla manga/anime lika mycket. Så tycker du att jag borde forsätta kämpa med min ritning trots att jag har lite tid och börjat rita dåligt?



Ber om ursäkt för en sån här lång text hoppas du orkar läsa :)



MVH Mk

2011-05-19 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0