Svar på Fråga...

WickedOscar Frågar:

Hur mycket crazymangafreak är du?
Hur många serier har du sett?
(jag har sett runt 40 st)
Hurmånga manga böcker har du i bokhyllan?
(jag har 160 manga böcker i bokhyllan)
Tack för dina svar!
Om jag får ett svar......;P


Svar:

Hej Oscar! Jag är ett väldigt stort crazymangafreak, funderar till och med att börja jobba i en bokhandel som säljer nästan enbart manga, men det är ju svårt att få jobb så vi får se.

Hur många serier har jag sett? Oj, många! Började se anime när jag var runt 13 år gammal och har inte kunnat slutat sen dess, så har tappat räkningen, men det är absolut mer än 100 st skulle jag chansa på. ;P 

Hur många manga böcker har jag i bokhyllan? Nästan inga faktiskt, läser alltid manga genom internet. Och tur det för annars skulle jag nog inte ha någon plats att bo i mitt rum. 

Tack för dina frågor, älskar att kunna ge svar! ;P



MVH Vizoo
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0