Läser just nu... "Ao No Exorcist"




Hej alla läsare! Här är min nya favoritserie just nu! "Ao No Exorcist" skriven av Katou Kazue. Kunde inte sluta läsa efter första sidan och väntar nu mycket otåligt på att nästa kapitel ska komma ut! Är dock nu överlycklig över att upptäcka att den här mangan även har gjorts till anime! Ska börja se den nu, så läs manga ni också och se sedan animen ni också! Ett måste!!!! 


Handling:

Rin har alltid känt sig annorlunda, men att han skulle vara satans son kom verkligen som en överraskning! Han har växt upp utan att känna till detta och nu när hans demonkrafter har vaknat till liv, vill hans biologiska far ta honom till sin användning. Hans adoptivfar har dock en annan plan, en exorist som har bestämt sig för att beskydda honom. Men kan omvärlden verkligen acceptera satans son?


Klicka HÄR för att läsa mangan. 

Klicka HÄR för att se animen.  









MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Elin~ ;3

Ao No exorcist äger!!!! <3

Jag såg animen först och jag blev helt fast i den! Men jag blev trött på att vänta så länga så jag bestämde mig för att läsa mangan ( vilket jag vanligtvis annars inte gör.. x3 ) och..Det finns inte några ord för hur mycket jag älskar denna anime/manga! <3

Men vissa säger att det kommer att vara en kortis...vilket jag grät över när jag fick höra det...<.<

Ehehe men aja! Ao No Exorcist äger!! :D

Ville bara få det sakt :3

2011-07-31 @ 23:36:48
Postat av: Alice

Omg! våra bloggar är så lika! Jag hittade dig på google, jag vill oxå bli hiittad på google, finns det några knep? :P

Puss på dig! ^^

2011-08-19 @ 18:05:26
URL: http://noodles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0