Läser just nu... "Kyou, Koi wo hajimasu"




Heeej alla glada läsare!

Har haft en stressig vecka med alla läxor att göra, så snälla få ingen panik om ni upptäcker att det inte har kommit upp ett inlägg på 2-3 dagar, för stressigt kommer det även bli hädanefter för mig. Vet inte om jag har sagt detta förut, men jag går ju en musikallinje på gymnasiet och slutproduktionen (musikalen vi ska sätta upp) närmar sig för premiär så det kommer bli mycket repdagar snart. För utom det har jag jobbiga läxor att göra också. Men jag lovar att jag ska lägga upp ett inlägg så fort jag får tid och kan!

Just nu läser jag i alla fall mangan "Kyou, Koi wo hajimasu" skriven av Minami Kanan. En utav mina favorit serier för tillfället. 


Handling: 

Tsubaki är en tjej som älskar att fixa i ordning sin systers hår i olika frisyrer, men hon tycker inte att hon själv passar i något utav dom. Snart möter hon Kyouta, den oartigaste killen hon någonsin träffat. Som straff klipper hon av hans hår med flit, något som gör honom otroligt arg. Kyouta kräver då att Tsubaki ska betala honom med sin kropp som förlåtelse, då klipper hon hans hår ännu kortare! Efter det tjäl Kyouta plötsligt hennes första kyss med löftet att han även i framtiden kommer att tjäla hennes alla "första gången". Hur kan Tsubaki fly ifrån honom?  


Klicka HÄR för att läsa serien.
 










 MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0