Svar på Frågor...

Fråga 1: Idikin om Anime Bilder - Summer!!!!:
Aww så söta bilder!! Vad hittar du alla bilderna egentligen? På någon speciell hemsida eller bara på google?
^W^

Svar:

Japp det stämmer! Google och jag är bästa vänner så hon delar gärna med sig lite bilder ibland. ;P


Fråga 2: Anna 
om Japan Fashion!:

Heej, asså vet du vart man kan hitta kläder som liknar dom kläder du visa i Sverige?? :) I en butik inte på internet ^^ eller om det finns liknande kläder i sverge.
Tacksam för svar.<3

Svar:

Heej! Har faktiskt letat lite grann, men att hitta en japansk klädaffär i svergie är som att leta efter en nål i en höstack. Självklart finns det kläder som påminner lite om Japan Fashion, men de kläderna är oftast utspridda lite överallt i olika affärer. Jag ska fortsätta leta vidare, så om jag hittar en bra affär så lovar jag att säga till. 




MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

när du går in på google för att söka på manga bilder.. vad ''skriver'' du då ? ''manga bilder'' eller anime, nåt sånt eller ? :)

2011-07-02 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0