"Hitoribocchi wa Samishikute" Manga Recension Nr.64




Titel: Hitoribocchi wa Samishikute
Författare & Artist: Chiba Kozue
Kapitel: 18 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor

Handling:

Shio älskar att skriva låttexter, det är hennes hemliga dröm att bli sångerska. En dag får Takagi, skolans populäraste kille reda på hennes hemlighet och tillsammans bestämmer dom sig för att uppfylla sina drömmar. Men för att kunna nå sitt mål, måste dom bryta alla regler.


Min Recension:

Det är en enkel och kort manga som fångar ett svagt intresse. Den är bra, men ett större ord än det tycker jag inte att den förtjänar. Jag har läst många serier som denna, vilket tyvärr inte gör den speciellt unik.












MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0