"Private Prince" Manga Recension Nr.67




Titel: Private Prince
Författare & Artist: Enjouji Maki
Kapitel: 25 Stycken
Kategori: Komedi, Drama, Josei, Romantik
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor

Handling:

Miyako går på universitetet emot sin familjs önskningar. När hon får veta att prinsen av landet Istria går på samma universitet som hon blir hon överlycklig eftersom hon precis har börjat skriva en uppsats om hans mormor. Kanske kan han tänka sig hjälpa henne och ge fakta till hennes uppsats?
Hans svar blir: "Visst kan jag ge dig det, men endast om du blir kär i mig först!" 
Hur kan hon någonsin bli kär i en prins med en sådan grym personlighet!!??  

Min Recension:

En utav de bästa serier jag har läst på länge! En manga som riktar sig till de lite äldre tjejerna, så grymt bra!!!Älskar handlingen och karaktärerna, önskar se denna bli Anime eller varför inte också Live Action Movie? Ett måste att läsa helt enkelt! Finns inget mer att säga. 




Private Prince 1 - Page 8


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Nt

Jag håller med ^^ Började läsa den innan jag ens sett att du tipsat om den på bloggen så blev överlycklig när jag såg att du också läst den :3

2011-07-31 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0