Läser just nu... "Sorairo Ageha"

Sorairo Ageha


Heeeej igen alla läsare!

Just nu läser jag "Sorairo Ageha" som är skriven av Kumagai Kyoko. Serien har hittills inte släppt ut så många kapitel, men spänningen ligger redan på topp. Jag har en känsla av att den här serien kommer att bli en succé och hoppas att författaren åtminstone skriver 50 kapitel till!


Handling: 

När Ageha var liten såg hon en ung kille vid namn Takeru spela tennis, det var så allting började. Hennes dröm är att en dag vinna en turnering och möjligtvis också träffa sin idol igen. Vem kunde ha trott att han skulle befinna sig i hennes nya klass!? Men när hon ber Takeru att få se honom spela tennis en gång till, slutar det med att han tar sönder hennes nya tennisrack. Har hennes tennisdrömmar gått i kras, eller tänker hon fortsätta sträva mot sitt mål om att bli världens nummer ett?


Klicka HÄR för att läsa serien. 



Sorairo Ageha 1 - Page 25


Sorairo Ageha 3 - Page 32


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: rebeccahalling

hej, älskar manga & anime jag med!

fast jag ser på tv seier & filmer, som ponyo, lucky star och sånt, gör du det? :D



hejhej!



om du röstar på min klänning så får du en länkning av mig och blir veckans blogg om två veckor!

säg till om du röstar så jag kan skriva upp att du ska vara veckans blogg! ;D



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=SN31nBsolCob7BP4RulgefCYt3umGksWxkNZk6DL8qk2pxs8gUbA#Gallery



glöm inte att göra 5 stjärnor!

2011-07-04 @ 15:27:57
URL: http://becut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0