Läser just nu... "Yamamoto Zenjirou to Moushimasu"




Hej alla glada läsare!!!

Just nu läser jag serien "Yamamoto Zenjirou to Moushimasu" som är skriven av Maki Youko. Den här mangan är urgullig och jag längtar efter att läsa den spännande fortsättningen.

Handling: 

Hotate är en 10 årig liten flicka som sedan sin mammas död har bott hos sin mormor. En dag berättar hennes mormor att Hotate måste flytta till sin morbror. Tack vare Hotates gåva att se döda och läsa andras känslor vet hon varför hennes mormor har kommit fram till detta beslut. Hon är rädd för Hotates krafter. Kommer hennes morbror att känna likadant när han får reda på hennes hemlighet?    


Klicka HÄR för att läsa serien.





MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har precis läst klart mangan!

Brukar ha svårt att hitta en bra manga, men tack vare dig har jag nu läst en!

Tack!

2011-07-12 @ 22:06:11
URL: http://oscura.blogg.se/
Postat av: Hilda

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 09:02:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0