"Akuma de Koibito" Manga Recension Nr.65




Titel: Akuma de Koibito
Författare & Artist: Shirashi Yuki
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Romantik, School LIfe, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 2 av 3 Stjärnor


Handling: 

Ända sedan hon var liten har alla kallat Rinko för en idiot, det vill säga alla utom Itsuki. De växer upp och Rinkos känslor för Itsuki blir bara större och större, men gillar han verkligen henne på samma sätt som hon gillar honom? 


Min Recension:


En bra kort manga, men sticker inte precis ut i mängden. Den saknar helt enkelt det där lilla extra och har inte mitt fulla intresse riktigt hela vägen. Det kändes som att det hade behövts lite fler kapitel, man fick inte riktigt chansen att lära känna karaktärerna fullt ut. Men om man har en tråkig dag, kan nog den här mangan hjälpa till åtminstone lite grann. 


                                                                               MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 07:35:57
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0