Zenbu, Hajimete" Manga Recention Nr. 32




Titel: Zenbu, Hajimete
Författare & Artist: Mitsuki Kako
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Romantik, School LIfe, Shojo
Länk: KLicka HÄR för att läsa serien.  
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

När Ookawa Chitose flyttar träffar hon en gammal vän som nu jobbar som lärare på hennes nya skolan. Ju längre tiden går, ju starkare växer hennes känslor för honom. Men en relation emellan en elev och lärare är svårare att hantera än vad hon hade trott. Kommer hon verkligen kunna klara av det här????

Min Recention: 

Jag gillar praktiskt taget alla den här författarens verk, men jag tycker fortfarande inte att detta är ett utav hennes bästa, men trotts allt fortfarande är detta suuuuuuuper bra!!!! Hon är grym på att skapa små gulliga kärleks relationer och ännu en gång har hon visat hur duktig hon är. Manuset! Bilderna! Allt finns där, men jag skulle fortfarande önskat (som jag ofta gör ibland) att det fanns ett lite längre slut på den här historien. Men som extra pris fanns det ju några ONE-SHOTS också i denna volym som blir ett stort plus trots allt. LÄS DENNA MANGA!!! 


MVH Vizoo


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0