Svar på Kommentar & Frågor!

Kommentar/Fråga 1:

Ifrån Amber om Anime Bildbomb - GIRLS:

Tjoue! :'D Jag älskar anime..♥ Vart har du hittat dem bilderna ifrån? :P

Svar: Det lättaste sättet att hitta bilder på bl.a. anime-tjejer är att skriva in orden: anime + girls i sökmotorn google.  (Klicka på ordet "google" bredvid för att gå dit där jag hämtar alla mina bilder) Så mycket svårare är det inte. Jag söker efter bilden och kopierar sedan in den i ett blogginlägg eller sparar bilden på datorn beroende på vad jag vill göra med bilden.

Kommentar 2:

Ifrån Anonym om "Random Walk" Manga Recention Nr.34:

hej! jag har ett tips på en jättebra hemsida som heter : http://photobucket.com/ kolla det finns massor av bra manga bilder där!

Svar: Tack för tipset, har kollat upp sidan och håller med dig om att sidan är bra. Ska besöka sidan ofta. ;P





Tack för era fråger & Kommentarer, är superglad att ni läser bloggen och ska fortsätta jobba flitigt för både min och eran skull.  

MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0