"Random Walk" Manga Recention Nr.34




Titel: Random Walk
Författare & Artist: Yoshizumi Wataru
Kapitel: 15 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shojo, Slice of Life
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.  
Mitt Betyg: 1 av 5 Stjärnor


Handling:

En sak Yuka lärde sig utav sin far var att; "Bli kär så många gånger som helst, och bli en attraktiv kvinna." Nu går Yuka i High School och har bestämt sig för att hitta den rätta, men vägen är lång....


Min Recention:

Det är sant att vägen är lång för att hitta den rätta, men jag tyckte ändå att författaren drog ut på det hela lite alltför mycket. Efter ett tag blev det långtråkigt och man började snart önska att slutet skulle närma sig snabbare. Det var en bra berättaridé, men den väldigt ostadiga "röda tråden" fick intresset att minska. Önskar även att man kunde fått en lite bättre avtoning när man ändå hade läst nästan femton kapitel i väntan på att hon skulle finna den rätta, man vill ju se mer utav det lyckliga paret. Drama var det i alla fall mycket utav, så mycket att jag nästan fick ont i magen. (Så känner jag inför alltför många triangeldramor) Så var det värt att läsa den här mangan? Det här var andra gången jag läste den eftersom det var länge sen sist, men... nja. Som sagt alla har olika smaker och jag tycker alltid att det är bäst att man får avgöra själv om man tycker om serien eller inte, detta är bara min egna åtsikt. 


        













MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har ett tips på en jättebra hemsida som heter : http://photobucket.com/ kolla det finns massor av bra manga bilder där!

2011-01-19 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0