"High School Debut" Manga Recention Nr.38




Titel: High School Debut (Engelska), Koukou Debut (Orginal titel, Japanska)
Författare & Artist: Kawahara Kazune
Kapitel: 52 stycken
Kategori: Komedi, Drama, Romantik, Shojo
Länk: Klicka HÄR om du vill läsa serien.   
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

I grundskolan var Haruna Nagashima endast intresserad av manga och baseboll, men nu när hon börjar gymmnasiet har hon bestämt sig för att satsa på kärleken! Hon har bara ett problem... Hon har INGEN aning om hur hon kan fånga killarnas uppmärksamhet och hennes försök att "piffa" till sig lite med nya kläder gör inte direkt saken bättre. Av en slump möter hon den populära killen Yoh Komiyama som skulle kunna bli en perfekt coach för att hitta en pojkvän, men han hjälper henne endast på ett villkor; Hon var absoult INTE bli kär i honom....


Min Recention: 

Den här mangan läste jag för första gången för flera år sedan, men till idag har den fortfarande inte lämnat mitt minne. En utav mina många favoriter och är ett måste att läsa! Det finns också en kort ONE-SHOT fortsättnig på den här serien vid namn "Enren Debut" (Klicka HÄR för att läsa.) Det sägs också att en Live Avction film ska släppas ut i april som är baserad på serien!!!!  (Klicka HÄR för att läsa mer om det!) 









Trailer för LIVE ACTION film:




(Premiär i April!!!! LÄNGTAR!)


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: tush

Tack för tipset :)

2011-02-03 @ 13:39:52
URL: http://www.filmkritikerna.se/action-film

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0