"Variante" Manga Recention Nr.40




Titel: Variante
Författare & Artist: Sugimoto Iqura
Kapitel: 19 Strycken
Kategori: Action, Drama, Skräck, Mysteri, Romantik, Sci-fi, Tragedi, Psykologiskt  
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Aiko borde vara död, men vaknar upp på ett hemligt sjukhus utan minne av vad som hänt henne. Hennes arm har förvandlats till ett dödligt vapen och snart ber den hemliga orginisationen "Atheos" om hennes hjälp att döda monster vid namn "Chimera". Monster vars skepnad påminner henne om den mystiska armen som gjort henne till ett vapen som alla fruktar, till och med hon själv. Kommer hon någonsin kunna le igen? 



Min Recention: 

Jag läste den här mangan ifrån början till slut, kunnde inte sluta läsa! Spänningen fanns nästan alltid där, men jag måste säga att jag blev lite besviken med slutet, men men vad gör man? Varning för mycket våld och blod säger jag till alla känsliga läsare, denna manga är för stora barn. ;P Har kommit in i en liten period då jag läser mycket action på senaste tiden, men så är det nog för alla skulle jag tro som har en lika blandad smak som jag. Ibland läser man komedi och ibland bara action, men jag måste nog börja läsa några kärlekskomedier igen med tanke på att det är alla hjärtans dag snart. 


         



Variante Vol.01 Ch.001: Before Dawn at MangaFox.com

Variante Vol.01 Ch.001: Before Dawn at MangaFox.com

Variante Vol.01 Ch.002: I Can't Play The Piano at MangaFox.com


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0