"Kare first Love" Manga Recention Nr.41



Titel: Kare first love
Författare & Artist: Miyasaka Kaho
Kapitel: 58 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa.
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

Karin är en duktig student, men som aldrig riktigt bryr sig om sitt utseende. Hon är inte ens intresserad av att smygtitta på killar, det vill säga tills en dag då hon möter Kiriya på bussen en morgon. Hon börjar gilla honom, men det finns även andra som gör det. Vem kommer Kiriya att välja?


Min Recention:

En utav mina favoriter! En perfekt Manga man bör läsa nu inför alla hjärtans dag. Här blir det mycket kärlek och drama, drama serverat på ett silverfat. Ja, vad finns det mer att säga? Varsågod och njut antar jag. 


  












MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0