"Iinchou no Himegoto" Manga Recention Nr.44




Titel: Iinchou no Himegoto
Författare & Artist: Aikawa Saki
Kapitel: 10 Stycken
Kategori: Komedi, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Efter en fest vaknar Ayano upp nästa morgon med väldigt suddigt minne ifrån gårdagen. Hon upptäcker att hon ligger i en främmande säng med den fruktade Kagura vid sin sida i endast underkläder!!!! Hur hamnade hon i hans säng????? Och vad hände egentligen, kan hon och han ha haft...??!!!!


Min Recention: 

En väldigt klassisk shoujo manga, men saknar den extra spänningen för mig eftersom den var lite förutsägbar. Trotts detta tycker jag att den är absolut värd att läsas utav alla shoujo-fans. Den är underhållande, men inte på hög nivå. Lagom rolig och ibland räcker det.






MVH Vizoo        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0