"YATTERANEEZE! GAIDEN" Manga Recension Nr. 68

Yatteranneeze! Gaiden Vol.01 Ch.001 at MangaFox.com


Titel: Yatteraneeze Gaiden!
Författare: Akizuki Koh
Artist: Koide Mieko
Kapitel: 4 Stycken
Kategori: Drama, Yaoi (Manlig kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Det har gått två år sedan slutet av Yatteraneeze och Chisato och Kanae har äntligen blivit ett par! Men hur länge kan deras förhållande hålla när de bråkar hela tiden?


Min Recension: 

Jag har länge väntat på en uppföljare till serien Yatteraneeze, men jag måste säga att jag är en aning besviken. Huvudhandlingen var kort och gav mig mer en känsla av en ONE-SHOT manga, plus att jag saknade vetenskapen om HUR Chisato och Kanae blev ihop. Bara den delen kunde ha blivit ett perfekt intro av serien eftersom det faktumet lämnades öppet för läsarna att gissa sig till ett slut i förra delen. Trots den saknade pusselbiten, tycker jag att "lite" är bättre än ingenting. Därför tycker jag fortfarande att den är värd att läsas efter att man har läst Yatteraneeze.

Klicka HÄR för att läsa mer om den första delen av serien.    


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0