Vampire to Shinigami" Manga Recention Nr.56




Titel: Vampire to Shinigami (Japanska) The Vampire and the Reaper (Engelska)
Författare & Artist: Ikemi Runa
Kapitel: ONE-SHOT
Kategori: Komedi, ONE-SHOT, Romantik, Shoujo, Övernaturligt
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Tomas är en stolt lönnmördare som aldrig har misslyckats med ett uppdrag, men en dag så får han uppgiften att döda Myra. En odödlig vampyr...


Min Recention:

Jag gillar handlingen och skulle gärna viljat få läsa mer, men det är ju självklart en ONE-SHOT. Ja, vad ska jag skriva mer? Tralalalalalala..... Den var bra, men saknar fortfarande det där lilla extra för att passa min smak. 


MVH Vizoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0