"Sumire wa Blue" Manga Recention Nr.58




Titel: Sumire wa Blue
Författare & Artist: Obata Yuuki
Kapitel: 8 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Kinoshita Sumire är en osäker tjej som inte ens gillar sitt namn, men när hon långsamt börjar få känslor för killen hon för första gången såg på bibloteket kan hon bara inte ge upp! Hon har betsämt sig för att berätta sina känslor för honom, men otur nog tillhör hans hjärta någon annan...


Min Recention:

Författaren fångar verkligen läsarens intresse, men ibland kan jag tycka att tempot går lite långsamt. Trots detta kan jag verkligen känna att skaparen av denna serie har lyckats suga in mig i sin lilla värld, en konstig men också magisk känsla. Slutet tycker jag kunde ha haft en bättre avtoning, det känns som att det mest intressanta inte hade hunnit börja än... En serie värld att läsa, men inte en av mina favoriter. 




 
P.S
Tack för alla underbara kommentarer jag har fått den här månaden! Det är så kul att höra att ni tycker om min blogg, jag svarar gärna på fler frågor och uppfyller era efterfrågningar så gott jag kan.


MVH Vizoo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0