"Soryanaize Darling" Manga Recention Nr.51




Titel: Soryanaize Darling (Japanska) It´s not like that Darling (Engelska)
Författare & Artist: Nagae Tomomi
Kapitel: 14 Stycken
Kategori: Komedi, Josei, Romantik, Smut, Övernaturligt
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Maiko har blivit tvungen att gå om första året på universitetet på grund av en bilolycka som fick henne att ligga på sjukhuset en tid. Efter några månader upptäcker hon att de erotiska drömmarna hon haft den senaste tiden egentligen är minnen ifrån hennes blodgivare. Detta får hon reda på när mannen från hennes drömmar plötsligt dycker upp en dag på hennes skola! 


Min Recention: 

Den här mangan var både bra och rolig, ett perfekt läsval när man ligger hemma och är sjuk som jag är just nu. Har läst den här mangan för länge sedan, men glömt bort den med tiden. Är verkligen glad att jag råkade snubbla över den här serien igen och i framtiden kan jag nog även tänka mig att läsa om den en gång till.      




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0