Läser just nu... "Dengeki Daisy"




Hej hej!!!

Visst är det skönt med lov! Idag har jag pluggat lite, läst en bok och självklart läst lite manga. En utav mina nya favoriter är "Dengeki Daisy" skriven av Kyousuke Motomi. Ett måste att läsa, längtar alltid efter nästa kapitel och den stora finalen som författaren självklart drar ut på så länge som möjligt.


Handling: 

Teru som nyss har förlorat sin bror, hennes sista familjemedlem, får tröst utav en av hennes brors vänner via sms. Han går under kodnamnet "Daisy" och har lovat att alltid beskydda henne, ett löfte han gav till hennes bror. Men hur länge kan "Daisy" hålla sin hemliga identitet gömd? 


Klicka HÄR för att läsa serien. 


   





Dengeki Daisy 26 - Page 32






MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: ookiku furikabutte fan!

Jag har precis börjat läsa Dengeki Daisy och nu är jag jätte glad över att ha fått reda om Dengeki Daisy! Tack så mycket!! :)

2011-07-21 @ 22:47:12
Postat av: Camilla

DEN ÄR SÅ BRA!! Jag längtar sååååååå mkt efter nästa kapitel XD

2011-10-23 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0