Läs om Vizoo - Kom och se min klass musikal!




Hej alla glada läsare!


Det här har absolut ingenting med manga eller anime att göra, men för er som är intresserade så ska min klass sätta upp en musikal som har premiär veckan efter påsklovet. Mitt Lag heter "Ensembel Sabina" och då spelar jag min roll "Maria Calderon", en kvinna från Argentina. Min roll kanske inte är med så jätte mycket, men jag kommer sjunga en grym låt i andra akten som ni inte kommer vilja missa att höra. I musikalen har vi också med många andra mycket talangfulla tjejer. En musikal man måste se!  


För mer info om hur man kan köpa biljetter m.m. Klicka HÄR.


Här har vi låten som jag kommer att sjunga, "No Good Deed" från musikalen "Wicked". Men jag kommer sjunga den på svenska så att den passar in i den musikalen min duktiga teater lärare har skrivit.

 





MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0