"Royal Fiance" Manga Recention Nr. 11



Titel: Royal Fiance

Författare: Asuma Risai

Artist: Kamon Saeko
Kapitel: 6 stycken
Kategori: Romantik, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: http://www.mangafox.com/manga/royal_fiance/?no_warning=1 
Mitt Betyg:
5 av 5 Stjärnor

Handling:

Kairi tror att han ska börja jobba som hembiträde, men det visar sig snart att han istället har blivigt troförlovad med en prins! Hur detta gick till vet han inte, och hur han ska reda ut missförståndet vet han inte heller. Allt han egentligen vet är att prinsen hatar honom, vilket sårar honom djupt eftersom han nu oclså har börjat fått känslor för honom. Hur ska han klara av detta?

Min Recention:

 

En utav min favoriter, trots att det är en väldigt kort historia. Önskar självklart att den kunde ha varit längre, men manuset och karaktärerna vann mitt hjärta redan efter första kapitlet. Ett måste att läsa om man gillar Yaoi (Manlig Kärlek)!  


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0