"Crazy for you" Manga Recention Nr 3



Titel: Crazy for you
Författare & Artist: Shiina Karuho
Kapitel: 23 stycken
Kategori: Komedi, Drama, Romantik, School Life, Shojo
Länk: http://www.mangafox.com/manga/crazy_for_you_shoujo/
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor!

Handling:

Sachi går på en gruppdejt i hopp om att kanske få träffa sin blivande pojkvän. Hon träffar Yuki, en snygg kille som säger att hon är söt. Hennes bästa vän råder henne att undvika honom. "Yuki kommer att få dig gråta." Varför säger hon så? Och varför kan inte Sachi glömma honom?

 

Min Recention:

Jag kunde inte sluta läsa när jag väl hade börjat. Jag kunde omöjligt veta hur historien skulle sluta, vilket är ett stort plus! I ena stunden tror man att det ska sluta så, sen plötsligt förändras allting på ett ögonblick. Det fanns många vändpunkter i denna serie, vilket gjorde så att mitt hjärta nästan flög ut ur bröstet. Författaren fick mig verkligen att förälskas in i alla karaktärerna och jag led med dom allihopa. Kärlek är svårt och smärtsamt, det lärde jag mig när jag läste detta. Men självklart kan också kärlek läka de flesta sår som finns inom oss. Bilderna är också vackra och jag älskar hur författaren har valt att berätta den här berättelsen. Det är ingen tvekan om att jag ska ge den här serien 5 Stjärnor i betyg! Denna serie måste man bara läsa!     



MVH / Vizoo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0