"Cat Street" Manga Recention Nr 5



Titel: Cat Street

Förtattare & Artist: Youko Kamio
Kapitel: 35 stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shojo
Länk: http://www.citymanga.com/cat_street/
Mitt Betyg:  2 av 5 Stjärnor


Handling:

Handlar om Keito Aoyama, en föredetta barnskåderspelerska som fortfarande jagas och lever i det förflutna tills den dagen då hon springer på en främling som tar henne till El Liston. En friskola för dom ungdommar som inte riktigt har någon annanstans att gå. Med sina nya vänner försöker hon börja om ifrån början. Kommer hon återvända till sin skådespelarkarriär? Och kommer hon att hitta kärlek?

Min Recention:

Den här serien är något underhållande, men det saknades något... Den här berättelsen var inte tillräckligt stark för min del. Intressant ide, men kunde ha kryddas på lite mer drama och kärlek. Huvudrollen är inte till hundra procent realistisk. Jag tror inte på att hennes "sorliga barndomsminne" skulle ha kunnat fått henne så otroligt deprimerad. Därför får den bara 2 av 5 Stärnor som betyg utav mig, men det är en berättelse som kan vara kul och läsa som underhållningen påvägen till skolan eller under en lång bilfärd när du har tråkigt. För det är väl roligare att läsa manga än att inte göra någonting?  


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0