"Bokutachi wa Asu ni Mukatte Ikiru no da" Manga Recention Nr. 9



Titel:Bokutachi wa Asu ni Mukatte Ikiru no da (Japanska) We´re eading for the future (Engelska)
Författare & Artist: Zaou Taishi
Kapitel: 8 Stycken
Kategori: Komedi, Shounen Ai/Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: http://www.mangafox.com/manga/bokutachi_wa_asu_ni_mukatte_ikiru_no_da/?no_warning=1 
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Tasuku är kär i sin barndomskompis Oono, men döljer sina känslor och är redo att ge upp allt hopp. Då dyker plötsligt två killar upp som säger att han är "Turgudinnans" son, en som ger tur åt andra om man har sex med den personen. Det rycktet sprider sig snabbt, men den enda personen han vill ge sin tur till, om han nu har sådana krafter, är Oono.

Min Recention:

Jag gillade karaktärerna, men hela "Turgudinnans son-grejen" blev lite för mycket om man ska tänka realistiskt. Bilderna var dock tecknade mycket vackert och detaljerat, men för mig räckte det inte helt till även om det var ett söt kärlekspar.  

 

MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0