"Ai Hime - Ai to Himegoto" Manga Recention Nr. 10



Titel: Ai Hime - Ai to Himegoto

Författare & Artist: Mitsuki Kako

Kapitel: 13 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, Shojo

Länk: http://www.mangafox.com/manga/ai_hime_ai_to_himegoto/ 
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

De träffades. De kysstes. Men vem kunde ha trott att dom i själva verket var farbror och brorsdotter till varandra, fast inte via blod? Kan Mao fortsätta älska att honom trotts att hon vet detta? Kan han fortsätta älska henne? Är dom tillräckligt starka nog för att kunna bryta alla regler för kärlekens skull?

Min Recention:

Denna serie är absolut en utav mina favoriter! Jag älskar att läsa om kampen att övervinna omöjlig kärlek. Manuset är lika underbart som bilderna med en historia som alltid har en stadig röd tråd, ifrån början till slut. När jag hade läst denna serie tänkte jag "Wow vilken bra manga!". En historia som dessutom förde med sig en kännsla utav lugn och lycka. Det kan inte bli bättre! MÅSTE LÄSAS!!!! 

  



MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0