"Koi Suru One Fourth" Manga Recention Nr.13



Titel: Koi Suru One Fourth

Författare & Artist: Tajima Mimi

Volymer: 10 Stycken 
Kategori:
Drama, Romantik, School Life, Shojo

Länk: http://www.mangafox.com/manga/koi_suru_one_fourth/
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor!


Handling:

Miake är kär i sin bästa vän som hon har känt i hela sitt liv, problemet är bara det att han inte alls känner det samma för henne. Mitt sitt krossade hjärta finner hon snart en ny kärlek, men kan hon verkligen bli ihop med någon som utbyter kyssar emot lunch ifrån olika tjejer varje dag? Kommer hennes hjärta att krossas igen, eller har hon funnit den rätta?

 

Min Recention:

Har nyss läst klart den här serien för andra gången och kommer säkert att läsa om den fler gånger. Den här kärleksberättelsen kan jag bara inte tröttna på, en klassiker om jag får säga det själv. Älskar karaktärerna, bilderna, den röda tråden, allt! Ifrån början till slut hade författaren fångat mitt intresse och jag kunde inte sluta läsa vidare. Detta måste man läsa! Tajima Mimi har gjort det igen!  

 

Mvh Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0