Väntar på Mor & Far...

Hej Igen!

Nu är klockan lite över elva på kvällen och mamma och pappa ska snart landa i sverige efter en långhelg i Rom. Jourbarnen har kommit och ligger och sover i sitt rum, medan syrran ligger i soffan i vardagsrummet. För bara en kvart sen låg jag också där och försökte sova, men gav upp till slut. (Vi får inte gå ut och sova i våra egna rum när mamma och pappa inte kan passa barnen och hundarna inne i huset. Därför ligger vi i vardagsrums soffan och sover.Jag längtar tills mamma och pappa kommer hem så att jag och syrran kan gå och sova i våra egna sängar. Man har ju skola imorgon, så någon sömn vill man ju hinna få innan man ska gå upp igen.   

Idag har syrran och jag storstädat hela huset eftersom både barnen och föräldrarna skulle komma hem. Städmonstret som lever inuti min syster vaknade till liv och blev nästan galen när jag inte gjorde på rätt sätt, tur att det äntligen är över! Till middag lagade vi Tacos och till efterätt blev det kladdkaka som blev klar lagom tills barnen kom hem.

Är väldigt stressad inför veckan som ska komma, har mycket att göra, och mycket mer som jag borde redan ha gjort. Jag längtar redan tillbaka efter höstlovet och ännu mer till jullovet. 

MVH Vizoo 

Kommentarer
Postat av: carolina

hej, fin blogg! Bra att du ger tips om MANGA BÖCKER! Jag hittade ingen annan blogg som gör det. Kolla gärna in min om du vill, där RITAR jag manga istället. Bara så du vet så läser jag din blogg ;)

kram carolina

2010-11-17 @ 15:54:15
URL: http://mangatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0