Har mycket plugg att göra, är sjuk, men vad ska man göra?

Hej hej! (Host!)

Är sjuk och hostar för fullt, men tvingas att dra mig själv till skolan ändå. Har mycket träning och rep att göra inför julshowen nästa vecka. Jag får panik!!!! Har inte alla kläder till showen, kan inte manuset eller danserna till 100% än, men kämpar på för fullt. Och dessutom i denna stora röra har man lite prov att oroa sig för också. Ett engelska och Samhällskaps prov på fredag, och ett omprov i religion om Islam den 7:e. (Suck)

Var på marknaden idag på plattan och letade efter julklappar med syrran och hennes kompis Hanna. Vi blev båda mycket nöjda med slutresultatet, men jag har snart inte mycket pengar kvar att handla för. Det är helt sjukt att pengar kan försvinna så fort! Och jag som också måste spara till studenen i vår. Måste lägga upp en mer stadigare budget, annars så kommer jag ju inte kunna fira studenten ordentligt. 

MVH Vizoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0