"Kiss/Hug" Manga Recention Nr.23




Titel: Kiss/Hug
Författare & Artis: Mitsuki Kako
Kapitel: 14 Stycken
Kategori: Komedi, Drama, Romantik, School Life, Shojo
Länk: Läs serien genom att Klicka HÄR.
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

Under en festival möts Ryuu och Yukino för första gången och blir genast intresserade utav varandra, men när Ryuu förklarar bestämt att "Du är min" blir Yukino genast förvirrad, hon som inte har någon tidigare erfarenhet av kärlek. 


Min Recention:

Ännu en utav mina favoriter som för alltid kommer att värma mitt hjärta. Det här paret är så söta tillsammans att man bara vill skrika: "Nawwwww!!!" Vad mer kan jag säga? Jag är kär i den här serien och kan inte sluta läsa den om och om igen. Den röda tråden finns där ifrån början till slut, ett slut som jag älskaaaaaaaaar!!!! Det känns som jag säger detta i varje recention som jag skriver nu för tiden, men jag kan inte hjälpa det. Detta är ett måste att läsa! 





MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0