Svar på Frågor/kommentar...

Fråga 1:  Alice om Läser just nu...:
Omg! våra bloggar är så lika! Jag hittade dig på google, jag vill oxå bli hiittad på google, finns det några knep? :P
Puss på dig! ^^

Svar:

Hej! Om du vill bli hittad på google så måste du ta bort krysset från "lådan" här nedan för.


Du hittar "lådan" genom att gå till "inställningar" och sedan under fliken "blogg". Hoppas du hittar dig fram. :)
 

Fråga 2: Tokyo - Love om "Hidoi Otoko" Manga Recension Nr.69:
En fråga, brukar du mest läsa manga på internet eller i 'bokform'? Jag måste börja läsa lite mer manga, men det finns ju så sjukt mycket att det är svårt att välja!

Svar:

Hej! Numera läser jag endast manga på internet. Det är gratis och inga böcker tar plats i mitt rum. Jag tycker det är bekvämast och kommer nog att hålla mig till det, fast jag måste medge att läsa en manga i bokformat ger en helt annan känsla. 


Kommentar: ookiku furikabutte fan! om Svar på frågor...:
SLUTA INTE LÄGGA UPP MÅNGA VIDEOS!!!!! älskar videos! ^.^

Svar:

Kul att veta! Det gör mig glad, älskar också videos, ska lägga upp några fler för din skull :)


MVH Vizoo

Kommentarer
Postat av: anna ! :D

Hejj! :D Jag älskar din blogg! Men kan inte du lägga upp mer bilder på japanskt mode typ?? :D Och lite mera anime bilder!! :D

2011-08-21 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0