Svar på frågor...

Hej alla läsare!

Tänkte svara på lite frågor/kommentarer eftersom det var ett tag sedan jag gjorde det.
Håll i hatten, nu börjar det!


* Mia
om Music - [V.I] SEUNGRI "What can I do":
Snälla kan du sluta lägga upp så många videos? ._.'

Svar:

Varför då? Det tycker jag nästan är roligast att lägga upp. Jag tvingar dig inte direkt att titta på klippen. Om du endast vill läsa manga recensioner, eller vad du nu vill läsa så finns det en speciell kategori för det. Då slipper du alla videoklipp. :)    


* Sara
om Anime Bilder - Love Story:
hej vizoo ! :D vet du om några av dessa bilder som du har visat är mangor eller anime ? om du vet, skulle du vara såå snäll ock säga namnet på dom ? :D

Svar:

Hej Sara! Just dom bilderna du syfter på har jag faktiskt ingen aning om tyvärr, jag tror dock att de flesta av bilderna i inlägget är gjorda av fans, men jag lovar att tänka på den informationen i framtiden när jag lägger upp bilder. ;D  


* Mickis ^^ om Music - Secret "Shy Boy":
Hej jag älskar låten ;D Den är lika gullig som låten "Oh" av Girl's generation. Jag tänkte tipsa dig om ett jätte bra band, VIVID heter dom och deras bästa låtar är "dear" och "69-II". ^^,

Kram, älskar din blogg <3 ~.~

Svar:

Hej Mickis & tack för tipset! Jag vet att det var länge sedan du skrev ditt inlägg, men bättre sent än aldrig eller hur? Gillar faktiskt låten trots att den inte riktigt hör till min vanliga smak. :)


Till dig Mickis <3 Här kommer VIVID med låten "Dear" ;D




Sång:

Dear By VIVID


Det var allt så länge!

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Mickis ^^

Tack :D<33

2011-08-18 @ 17:55:30
Postat av: ookiku furikabutte fan!

SLUTA INTE LÄGGA UPP MÅNGA VIDEOS!!!!! älskar videos! ^.^

2011-08-20 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0