"Hidoi Otoko" Manga Recension Nr.69



Titel: Hidoi Otoko
Författare & Artist: Minase Masara
Kapitel: 3 Stycken
Kategori: Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor

Handling:

När den nyskilda mannen Asou Katsumi möter Nagao Daisuke på en bar, har han ingen aning om vad som kommer att hända härnäst. 

Min Recension: 

Kort och bra, ett mellansnack efter lunch. Så kändes det när jag läste den här mangan. Jag tror inte jag kan beskriva det bättre än så, men värd att läsas är den absolut för alla Yaoi-älskare.  
 

 

Hidoi Otoko Vol.01 Ch.001: Cruel Guy (Hidoi Otoko) at MangaFox.com


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

En fråga, brukar du mest läsa manga på internet eller i 'bokform'? Jag måste börja läsa lite mer manga, men det finns ju så sjukt mycket att det är svårt att välja!



http://sakuradesu.blogg.se/ Tokyo om 2 dagar!

2011-08-20 @ 10:47:36
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: anna ! :D

Hej! Kan inte du tipa om lite svenska manga böcker som går att låna :D

2011-08-21 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0