Svar på fråga...

Fråga: debora om "Junjou Romantica" Anime Recention Nr.2:
hej jag undrar hur kan man se detta finns det program och hur lärde du dig att måla manga så bra jag vill måla manga men dom blir fula använde du en bok eller hur gjorde du kan du hjälpa mig

Svar:

Heeej!

Okej vi börjar med din första fråga. Du kan se "Junjou Romantica" genom att klicka HÄR för säsong 1, och HÄR för att se säsong 2. Det behövs inget speciellt program för att kunna se detta.

Din andra fråga, jag har inte lagt upp mina egna mangateckningar på bloggen än. De är bilder som jag har hittat på google, men självklart så målar jag också själv ibland. Ett tips som jag använder när jag tränar, är att från början försöka "kopiera" en annan manga bild. Efter ett tag blir det lättare att rita "egna" manga bilder när du har vant dig hur man ska rita. 


MVH Vizoo      

Kommentarer
Postat av: frida

Bra tips ;)

2011-07-17 @ 23:08:05
URL: http://blubbeb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0