"Junjou Romantica" Anime Recention Nr.2




Titel: Junjou Romantica
Säsonger: 2 Stycken, (24 stycken avsnitt)
Producerad: Studio Deen
Regissör: Chiaki Kon
Manusförfattare: Shungiku Nakamura (samma person som skrivit mangan)
Baserad på mangan: Junjou Romantica, Läs Mangan HÄR
Se Säsong 1: För att se Säsong 1, Klicka HÄR.
Se Säsong 2: För att se säsong 2, Klicka HÄR.
Kategori: Yaoi (Manlig Kärlek), Romantik, Komedi
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

Vi får lära känna tre olika kärlekspar som på ett eller annat sätt har träffats eller känner varandra. Huvudkaraktärern är Takahashi Misaki som träffar av en slump sin brors bästa vän Usami Akihiko. Snart får han reda på att Akihiko är kär i hans bror, och han kan inte hjälpa att bli lite svartsjuk. Något som förvirrar honom enormt mycket eftersom Usami Akihiko är en man. Och en väldigt jobbig en som verkar njuta av att leka med honom utan att tänka på hans känslor. 

Min Recention: 

Jag älskar den här serien! Vet inte hur många gånger jag har sett den, men jag kommer nog se den flera gånger till. Älskar karaktärerna och alla roliga skämt. Detta är ett måste att se om man älskar Yaoi (Manlig Kärlek).    

Trailer Säson 1:




MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: debora

hej jag undrar hur kan man se deta fins det program och hur lärde du dig att måla manga så bra jag vill måla manga men dom blir fula använde du en bok eller hur gorde du kan du hjälpa mig

2011-07-15 @ 23:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0