Sista avsked, sista tips, läs mer om Vizoo...

Hej alla läsare!

Fick lite tid över och var lite nyfiken ifall bloggen fortfarande hade kvar några läsare efter att jag slutat blogga om manga för cirka en vecka sen. Till min förvåning hade bloggen det! Blir otroligt glad, men kommer än så länge inte ta upp bloggandet om manga igen än så länge. Detta på grund av som sagt jobb, m.m. Men för er som är intresserade av att enbart läsa om mitt liv kan titta in på min nya blogg genom att klicka HÄR.

Nu undrar ni säkert hur jag har tid men den bloggen och inte den här och självklart ska jag förklara det. Denna blogg kräver ibland mycket efterforsknigar innan jag publicerar ett inlägg. Har till exempel inte hunnit läsa en mangaserie på jag vet inte hur länge. Sen skriver jag även oftast ett inlägg när jag sitter på bussen via mobilen när jag är på väg någonstans. Orsaken till varför jag delar med den här nya bloggen till er är bland annat för att jag tänkte det kunde vara till intresse för vissa eftersom jag ibland skriver om japanreleterade saker. Planerar ju som sagt att resa till Japan nästa vår och vill ju inte att ni ska missa att läsa om det äventyret när det väl kommer. Ni kan ju också kontakta mig via min nya blogg ifall ni har några frågor, m.m.     

En annan orsak till varför jag bestämmde mig för att skriva ett sista inlägg på den här bloggen är för att jag fick en kommentar/fråga av en utav mina underbara läsare och såklart vill jag svara på den innan jag rusar vidare.

Fråga: Anonym om Vizoo säger tyvärr farväl till bloggen...:

vad synd!! D: jag kommer sakna dig vizoo! hoppas du får det bra i japan om du kommer dit ^^
och snällasnällasnälla skulle du kunna ge ett sista litet avskedstips om en manga och en anime?
kram <3

Svar:

Ja, jag tycker också det är supertråkigt att jag inte har mer tid för min favoritblogg och kommer sakna alla mina läsare jättemycket! Ni har alla varit så gulliga och kommer att sakna era underbara kommentarer.

Och angående ett sista avskedstips! Såklart kan jag försöka skrapa ihop det, men har som sagt inte hunnit se eller läsa några nya serier på länge, så det får bli några utav mina gamla favoriter. 

1. Anime: "Kamikaze kaitou Jeanne", Klicka HÄR för att se anime. 
2. Anime: "Kobato", Klicka HÄR för att se anime.
3. Anime: "Noein: Mou Hitori no Kimi e", Klicka HÄR för att se anime.

1. Manga: "Another Kingdom", klicka HÄR för att läsa manga.
2. Manga: "Appel Cheek love", Klicka HÄR för att läsa manga.
3. Manga: "Anti Gravity Boy", Klicka HÄR för att läsa manga.

Det var allt för mig!
Glöm inte att titta in på min nya nya blogg genom att klicka
HÄR!

MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0