Vizoo Update + Anime Bilder - Ef a tale of memories

Heeej alla läsare!!!

Idag har varit en lång dag för mig med mycket jobb och slit. Jag och pappa har arbetat i trädgården, sen åkte vi och handlade, samt slängde lite pappersinsamling m.m.
De kommande veckorna kommer att bli stressiga, men också otroligt roliga!
Jag har nyss anmält mig till en japanska-kurs nämligen bland.annat!!!! 
(Yes äntligen!!!)

Ska jobba på Måndag + ha möte med arbetsförmedlingen och handla material till japanska-kursen. Det känns skönt att slippa hänga hemma hela dagarna, det är nu det roliga börjar! Men tyvärr kan det ju också betyda att jag kanske inte kommer ha lika mycket tid för bloggen, men lovar att uppdatera så ofta jag kan! ;D

Här kommer lite GIF-bilder som jag klippt ihop!
Har blivit lite besatt av mitt nya fotoprogram som jag laddat ner. (PhotoScape)
Helt gratis!!! Rekommenderar det verkligen, Klicka HÄR för att ladda ner!

Läs mer om anime serien "Ef-a tale of memories" genom att klicka HÄR!  








MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0